آخرین اخبار
کد مطلب: 126276
برخي مشکلات اقتصادي ناشي از بي‌توجهي به عرصه فرهنگ است
تاریخ انتشار : 1399/03/14 11:59:51
نمایش : 922
نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس يازدهم اعتقاد دارد در خاکريزهاي فرهنگي دچار برخي خلاء ها هستيم که بايد با تدوين قوانين مناسب و همچنين استفاده از ابزار نظارتي زمينه پوست اندازي اين حوزه را فراهم کرد.
به گزارش سلام لردگان؛ حسين باميري نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس يازدهم با اشاره به تاکيد رهبر انقلاب در خصوص اولويت هاي کاري مجلس شوراي اسلامي، گفت: رهبر انقلاب سال 99 را به نام جهش توليد نامگذاري کردند و اين مهم در حاليست که در پيامشان خطاب به مجلس يازدهم نسبت به اهميت مولفه اقتصاد تاکيد دوچندان کردند.

نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس يازدهم با اشاره به اينکه در برخي از حوزه هاي اقتصادي و صنعتي کاستي ها و خلاء هاي قانوني وجود دارد، اظهارکرد: در واقع برخي از گلوگاه هاي اقتصادي دچار مشکل هستند که نمايندگان بايد با کار کارشناسي زمينه پوست اندازي شرايط را فراهم کنند.

وي با تاکيد بر اهميت بهره گيري از ظرفيت هاي نظارتي قوه مقننه، ادامه داد: گاهي مشاهده مي شود که برخي افراد نمي تواند فعاليت مناسب داشته باشند و اين امر در حاليست که نمايندگان بايد از ابزار نظارتي خود بهره ببرند تا در گلوگاه هاي اقتصادي شاهد فعاليت نيروهاي انقلابي و اثرگذار باشيم.

باميري با اشاره به اينکه در خاکريزهاي فرهنگي نيز دچار برخي خلاءها هستيم، تصريح کرد: در اين بين مي توان اذعان کرد حتي اگر در حوزه اقتصاد نيز دچار برخي مشکلات هستيم، بيانگر بي توجهي به مسائل فرهنگي است.

نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: در واقع اگر فرهنگ توجه به توليد درون و تاکيد بر صادرات محصولات بومي وجود داشت، امروزه شاهد رونق توليد داخلي و حضور کالاهاي ايراني در بازارهاي کشورهاي دنيا بوديم.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس